כמה מילים על מילים

טקסטורהאהבתי אנשים בחיי, חלק עד בלי דיֿ, מעומק הלב, הכאב והרגש, חלק ככה וככה ואחרת. אהבתי אנשים בחיי. חלק למקודם וחלק רק לעכשיו, וחלק, אהוב במיוחד, צרוב בין כתלי נשמתי לתמיד, חי איתי, עולה בי ומציף, מלווה אותי בשבילי החיים ובמהמורות הרגע. כל האנשים כולם, אלה שפחות ואלה שמאוד, עשו בי כשפים וקסמים, עשו בי חיים. בלי אפילו לדעת, עיצבו בי אני כזו ואני אחרת, הפכו אותי ליצור של היום. לאישה הזו שמסתובבת בינות בריות ומפזרת מילים ומחשבות ואנרגיה כזו של רגע. בחלקם אני חרוטה, אולי בלב או בראש אולי בצורה של קמט במצח או צלקת בכתף. אני חרוטה ונשמרת בזכות המילים, המילים שבראו בם זכרונות והדהוד של קול ורגש, המילים שהפכו אותי לשחר ולא לאף אחת אחרת. כי מילים כמו מגע וכמו ריח, הן הרבה מעבר לתפיסה, מילים הן אנרגיה וכוח, מילים, הן סיבה למות וסיבה לחיות, מילים משנות מציאות ובוראות משמעות, כמו גם מבטלות אותה באותה המהירות, מילים משנות מהלך חיים שלם, הן מחשבות הן דרך מילים הן ראי של הפנים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מאמרים וכתבות שלי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על כמה מילים על מילים

  1. לידיה נחום הגיב:

    נהדר,אוהבת…

  2. moshe yitzhak הגיב:

    אני מתנצל מראש- התאהבתי בך

להשאיר תגובה

